Klacht: Jaarfactuur

op 19 januari 2014 over Delta in de categorie Energieleveranciers

Al sinds oktober 2013 met Delta in de clinche vanwege het niet ontvangen van mijn jaarfactuur. Ik krijg naar alle waarschijnlijkheid geld terug en hier wordt geen enkel gehoor aangegeven. Vanaf november 2013 geen maandfacturen meer ontvangen en na tig keer bellen met de Delta bleek op een gegeven moment dat ik geen facturen meer kreeg door een fout in hun systeem en dus ook mijn jaarfactuur nog niet verzonden kon worden. Vorige week een zeer slordige brief van ze ontvangen met daarin de mededeling dat ik binnenkort een rekening ga krijgen voor de twee maanden die nog betaald moeten worden. Mijn jaarfactuur moet nog maar even wachten! Natuurlijk, ik moet op mijn centen wachten en jullie vangen lekker door? Ze zouden de ogen uit hun kop moeten schamen en eerst eens moeten zorgen dat ik mijn jaarfactuur heb voordat ze weer rekeningen gaan sturen. Telefonisch werd mij in december 2013 verteld dat ik het moest zien als een papiertje wat in een printer vastloopt, dan komt er verder ook niets meer uit. Dat was nu ook het geval.. Waarom kunnen er dan ineens weer wel rekeningen verstuurd worden maar nog geen jaarfactuur? Een in en in slecht bedrijf die de klachten ontzettend slecht afhandelen en weinig gehoor geven aan emails of telefoontjes van de klant. Ik ben er werkelijk waar helemaal klaar mee, met heel de Delta!

Eerst mijn centen zien die ik nog over 2013 teveel heb betaald aan de Delta en dan pas weer overgaan op het betalen van mijn maandfacturen! Het is toch de fout van de klant dat de betalingen ineens niet meer goed lopen? Fout ligt bij Delta zelf dus Delta zelf moet ook de fout inzien en hun verantwoording nemen! De slordige brief die we ontvangen hebben tonen geen enkele excuses van Delta zelf! Wat een bedrijf ben je dan zeg!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Delta over deze klacht.

Delta

Heeft op 01 april 2014 om 10:34 geantwoord

Beste,

Allereerst willen wij onze excuses aanbieden voor het ongemak.
De jaarfactuur is inmiddels opgemaakt en wij hebben u schriftelijk op de hoogte gebracht van de huidige situatie.

Wij willen u bedanken voor het aanleveren van uw feedback. Deze nemen wij mee in verdere overwegingen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Delta in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Delta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Magna Boon