Klacht: Jaarafrekening Oxxio

op 12 november 2019 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Op de jaarafrekening van Oxxio zijn twee meterstanden verwisseld:Ik heb een dubbele meter en de Meterstand 1(normaal) is lager dan Meterstand 2(dal).Deze standen zijn door Oxxio op de eindafrekening verwisseld.Hierover heb ik een paar keer contact gehad maar zonder resultaat:Er was niets aan de hand…..

Ik ben tevreden als dit wordt gecorrigeerd.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 20 mei 2020 om 10:14 geantwoord

Beste Katjan,

Ik zie dat deze klacht nooit eerder bij ons binnen is gekomen. Excuses daarvoor! Ik vond het wel zo netjes om toch nog even te antwoorden, ook al is de klacht al een lange tijd geleden ingediend.

Zoals ik kan zien werd het dalverbruik bij u op telwerk 1 weergegeven en uw normale verbruik op telwerk 2. Bij ons wordt dit altijd net andersom genoteerd. Op stroom I vermelden wij altijd het normale verbruik en op stroom II het dal verbruik.

Kijkend naar de voorgaande standen komt dit overeen en stonden de standen dan ook goed. Mocht er toch nog iets zijn wat niet correct is, neem dan zeker nog even contact met ons op.

Mitchel, Oxxio Webcare

3 maanden geleden - Ik heb bericht ontvangen dat deze klacht over Oxxio is afgesloten door de melder van de klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Katjan