Klacht: iTunes aanschaf

op 14 september 2018 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Goedemiddag
Ik heb op 25-8-2018 online een itunes tegoed gekocht op jullie website
Na de betaling Kreeg ik ipv bedankt Voor u aanschaf een melding van de hema dat het tegen gehouden werd ivm fraude onderzoek
En ik moest contact opnemen Met Klantenservice van de hema
Op 29-8-18 10.32-10.55(terug uit spanje ) gebeld Met de Klantenservice Daar kreeg ik te horen dat ik een mail moest sturen Met een copy van de afschrift en mij gegevens en dat het dan binnen 2 weken opgelost Zou worden
14-9-18 14.22-14.53 weer gebeld omdat ik nog niets gehoord heb van jullie
Krijg ik een medewerker aan de Telefoon die niet luisterde wat Ik zei,heb het 4x uitgelegd en zelfs gevraagd of ik een leidinggevende kon spreken maar die hadden ze niet op de afdeling klantenservice (wel raar)
Moest weer opnieuw mij gegevens geven en ze ging het weer doorgeven aan een andere afdeling
Na mij vraag hoelang dit Geen Duren kreeg ik Geen antwoord
Nu zijn we 3 weken verder en Ik weet nog niets
Ik Zou graag mij 100 euro terug Willen die jullie van mij hebben Voor een itunestegoed die ik nooit gekregen heb en een uitleg waarom het zolang moet duren en er niets Bekend is bij de Klantenservice van jullie

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bmwtjuhh