Klacht: warmte pomp

op 26 november 2016 over Itho daalderop in de categorie Verwarmingsbedrijven

Heb ik 2008 een nieuw huis gekocht met een Daalderop verwarming incl warmte pomp. Na jaren van problemen met deze installatie bleek dat de warmte pomp niet had gedraaid. Diverse monteurs van Daalderop en hoge heren hebben mij en mijn onderhoudsmonteur bezocht. Heb een stapel van mails over de problemen, doch nog steeds niet naar tevredenheid opgelost. Ben het geheel zat. Heb inmiddels de stukken bij mijn advocaat liggen. Heb ze een laatste mail gestuurd waarin ik vraag hoe ze mij ervan kunnen overtuigen dat de warmte pom het nu wel doet. Geen reactie, zoals gebruikelijk.

Heb in eerste instantie een toezegging gekregen voor het plaatse van een tweede thermostaat. Doch door de vele onkosten die ik heb moeten maken, het veel hogere gas verbruik en niet te vergeten de ellende die ik met dit probleem heb gehad wil ik een nieuwe warmte pomp. Heb het vertrouwen in de oude geheel verloren. ook op mijn vraag hoe ze nu kunnen aantonen dat de warmte pomp het nu wel doet krijg ik geen reactie.
Als u mijn dossier wil inzien kan ik die mailen.
Heb contact gehad met diverse heren waaronder Heer Paula van Dijk (is bij mij thuis geweest), Michiel Melis en laatst but not least Wilfred Bijken.
Ik wil alleen akkoord gaan met hun voorstel als duidelijk kan worden aangetoond dat de warmte pomp het nu wel doet. Ben de wijk ook aan het aanspreken om te bezien of daar niet hetzelfde probleem voorkomt.
Ik hoop dat via deze weg ik wel antwoord krijg en er niet constant om hoef te vragen.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Itho daalderop over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Ger van der Burgt