Klacht: verschrikkelijke service

JvD94 op 11 januari 2024 over Itho daalderop in de categorie Verwarmingsbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,

Ik ben in het bezit van warmtepomp Vincent. Deze heeft sinds dinsdag 09-01 een B8 storing. Ik heb geen warm water en mijn verwarming doet niks meer. 10-1 heb ik contact opgenomen. Na contact te hebben gehad met itho word ik ergens op een planning gegooid met geen uitzicht op een datum wanneer een monteur beschikbaar is.

Na 18:00 uur heb ik de nooddienst maar gebeld aangezien de temperatuur ’s nachts -7 bedraagt en ik hier thuis zit met een kind van nog geen 4 maanden zonder verwarming en warm water. Wederom krijg ik een enorme chagrijnige vrouw aan de lijn die mij weigert te helpen of enig sinds mee wil werken. Even later word ik gebeld door een monteur die mij verteld de warmtepomp in een noodstand te zetten totdat een monteur beschikbaar is. ( Dit heb ik gedaan maar werkt wederom niet )

11-01 bel ik wederom de nooddienst aangezien ik nog steeds niks van jullie heb gehoord omtrent een monteur en de temperatuur in mijn woning drastisch naar beneden aan het lopen is en ik al sinds 10-1 gedwongen ben mijn kind van 4 maanden bij mijn ouders in huis onder te brengen. Ik krijg wederom het antwoord dat jullie na 20:00 geen monteur meer op mogen bellen. ( Ik geef aan dat jullie op geen enkel tijdstip bereid zijn een monteur voor nood langs te willen sturen aangezien ik de dag ervoor al om 18:00 belde en jullie nergens toe bereid waren).

ik ben zo onderhand een beetje klaar met de service die itho aanbied aan zijn klanten. jullie laten je mensen ‘letterlijk’ in de kou zitten en geven werkelijk nergens om. de klantenservice laat zwaar te wensen over en tonen 0 empathie naar de situatie waarin mensen zich verkeren.

Daar zit je dan met een kind van 4 maanden die je noodgedwongen onder moet brengen bij je ouders aangezien er niemand bereid is bij itho om mee te denken aan een oplossing. ’s nachts temperaturen van -7 en een binnen temperatuur van 16 graden die verder naar beneden loopt maar ze weigeren je te helpen. ze moesten zich schamen

Gewenste Oplossing:

ik wil zo snel mogelijk een monteur die hier het zooitje komt regelen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Itho daalderop over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door JvD94