Klacht: Slechte service

op 10 mei 2019 over Itho daalderop in de categorie Verwarmingsbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wat een verschrikkelijk bedrijf. Doordat er een verkeerd nummer is genoteerd kan ik niet meer geholpen worden omdat er geen monteurs meer zijn. Ik heb woensdag al gebeld en als het nummer goed genoteerd was, zou het vandaag zijn opgelost. Nee nu krijg ik 20 euro korting en mag ik nog een heel weekend met een lekkende inlaatcombinatie zitten waardoor alles blank staat iedere keer als ik water pak. Kan mijn handen nog niet eens wassen zonder dat het lekt. Service hebben ze niet van gehoord. Dus voor mij geen floww itho daalderop meer.

Gewenste Oplossing:

Als het vandaag nog gemaakt wordt zoals het zou zijn als de mw mijn nummer goed genoteerd had

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Itho daalderop over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Carli82