Mijn Klacht:
2.5 jaar geleden is de kraan geïnstalleerd in de keuken door de keukenleverancier, nooit gesproken over het feit dat de kraan net boiler aangemeld moest worden voor verlengde garantie.
Augustus 2019 zie ik een roestplekken aan het einde van de kraan en doe een service melding. Daar wordt gevraagd naar de verlengde garantie maar die heb ik dus niet. Monteur komt langs en vervangt de gehele kraan. Dag daarna gaat de boiler lekken en komt dezelfde monteur het probleem verhelpen.
Nu sinds 2-3 weken lekt de kraan steeds. Weer service melding gedaan en weer wordt er gevraagd naar verlengde garantie. De dame van service control beweert dat we geen garantie hebben en deze maar aan hadden moeten vragen, en dat de kraan niet vervangen is en ze zo niet kan zien wat er stuk is en dus een monteur moet komen maar alle kosten voor ons zijn. Ik vind het contact ronduit onbeschoft. Ik vroeg uiteindelijk om contactgegevens van de leverancier want volgens haar mogen zijn geen uitzondering maken op de garantie en krijg te horen dat ik hij itho daalderop moet zijn. Die kun je niet bellen, dus mail gestuurd. Nu krijg ik daar reactie dat zij niets meer doen met floww en ik bij service control moet zijn. Hoezo kastje-muur?
Ondertussen zit ik met een lekkende kraan die pas ruim 2 jaar oud is, garantie vervallen terwijl niemand mij verteld heeft dat verlengde garantie aangevraagd moest worden, wordt er steeds naar elkaar gewezen en gaat mij dit straks weer geld kosten terwijl er gewoon een slechte kraan geleverd is. Spijt als haren op mn hoofd dat ik voor de goedkopere optie ben gegaan destijds!
Gewenste Oplossing:
Als de kraan kosteloos vervangen wordt en de garantie vanaf dat moment 5 jaar geldt.