Klacht: Niet vergoeden van bij werkzaamheden defect geraakte kraan

op 19 augustus 2018 over Itho daalderop in de categorie Verwarmingsbedrijven

Vorig jaar is onze Itho Daalderop Boily close-in boilercooker stuk gegaan. Nadat deze op 06 oktober 2017 “onder coulance” vervangen was, waarbij wij €289 moesten betalen, is dit bedrag later door Floww (dochteronderneming van Itho Daalderop) terugbetaald omdat men moest toegeven dat de schade buiten onze schuld was ontstaan. Men had verzuimd de consumenten tijdig in te lichten over het feit dat er een waterfilter geplaatst moest worden om te voorkomen dat het apparaat na korte tijd door kalkafzetting kapot zou gaan.
Onze openstaande klacht is dat er bij de vervanging van de Boily de 3-weg kraan onbruikbaar is gemaakt door de monteur. De aansluitslangen kreeg hij niet los en dat kon hij alleen oplossen door de complete kraan te vervangen, kosten €110. Dit wilde ik niet betalen maar er werd gedreigd de kapotte kraan weer terug te zetten als er niet gepind werd.
Na verschillende pogingen om hierover met Itho DaalderopFloww in overleg te komen (men reageert simpelweg niet meer op mijn emails, wat eerder wel een goed werkende communicatieweg was) leg ik de klacht hier neer.

Mijn wens is dat de €110 terug wordt betaald, omdat het probleem veroorzaakt is door een monteur die namens Itho DaalderopFloww de werkzaamheden uitvoerde.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Itho daalderop over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door C Sielhorst