Klacht: FLOWW kraan: teleurstellende service

op 18 maart 2019 over Itho daalderop in de categorie Verwarmingsbedrijven

Kokend water kraan FLOWW laat het na 2 jaar en 4 maanden afweten. Een slangetje moet vervangen worden, maar FLOWW weet er een weken-land-slepend gedoe van te maken terwijl de kraan maar door lekt. Drup drup drup…

Eerst contact formulier ingevuld voor service verzoek. Binnen 2 werkdagen zouden ze iets laten horen. Na 6 werkdagen maar gebeld. 23 minuten in de wacht, vervolgens onbeleefd te woord gestaan. Rookalarm ging af door kluswerkzaamheden en ze hangt gewoon op! Niet terug gebeld ofzo, bi-zar.

FLOWW is overgenomen door FRANKE, en de klant is de dupe door onderling gesteggel. En de kraan die drupt maar door…drup drup drup.

FLOWW bespaart hiermee wellicht op een waterslangetje van 2 tientjes, maar ze zijn een klant voor het leven kwijt.

Het is lastig om mij nog tevreden te krijgen. FLOWWFranke zijn duidelijk bedrijven die het klantbelang niet op de eerste plaats hebben staan.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Itho daalderop

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Itho daalderop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Maurice12345