Mijn Klacht:
Begin januari is ons Floww Perfect4 systeem voor de 3e keer aan reparatie toe in 2,5 jaar. De eerste twee reparaties zijn binnen garantie uitgevoerd. Bij het 1e telefonisch contact werd direct vermeld dat de verlengde garantie niet van toepassing was omdat het Perfect4 systeem niet geregistreerd stond. Hiervan bewijs opgestuurd dat we op de dag van installatie het Perfect4 systeem geregistreerd is. Het volgende argument was dat we niet tijdig de filter vervangen hebben en daardoor de verlengde garantie verviel. Bewijzen opgestuurd van 2x vervanging filter. Het volgende argument was dat de laatste filter, vervangen in december 2020, geen originele filter was. Verklaring opgevraagd dat het type geschikt is voor het Floww Perfect4 systeem, het is exact de zelfde filter alleen staat er niet Floww of Itho Daalderop op het etiket. Vanaf het eerste telefoontje is er alles op gericht dat de verlengde garantie niet geldig is. Zowel de service partij als Itho Daalderop geven niet thuis en het woord coulance kennen ze niet. We zijn genoodzaakt de (zeer hoge) reparatie kosten voor eigen rekening te nemen.
Gewenste Oplossing:
Bied mij een compensatie aan na dat ik alles heb geprobeerd bij de service partij en Itho Daalderop. Bewijzen opgestuurd, gevraagd naar enige coulance. Itho Daalderop trekt zijn handen er vanaf omdat Floww aan Franke is verkocht en de Service door Service Control wordt gedaan. Ik heb totaal geen vertrouwen meer in Floww/Itho Daalderop/Service Connect en heb het Floww Perfect4 vervangen.