Klacht: Waardeloze high wine

marjan1957 op 28 oktober 2017 over Italiaans restaurant Gusto in de categorie Cafés en Restaurants

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanavond hier gegeten, high wine. De prosecco kwam maar nog geen hapje, prosecco op toen kwam de bruschetta. Toen de eerste wijn, er werd niet bij verteld welke wijn het was. Het tweede gerecht was goed, ik had gezegd dat ik geen vlees eet. Tussendoor weer een wijn, onbekend. Normaal zouden ze iets over de wijn vertellen maar personeel was daar te druk voor. Derde gerecht, we kregen een flink bord met kip, vlees en van alles erbij maar ik eet geen vlees dus dat heb ik gezegd. Ruim een half uur later kwam mijn gerecht, mijn man had het allang op. Deegkussentjes met tomatensaus, wel heel erg makkelijk er vanaf gemaakt. Had verwacht dat ik na een half uur wachten wel iets lekkers met vis zou krijgen. Wijntje erbij maar er werd niet verteld wat het was. Nagerecht hebben we maar gevraagd of we dat konden ruilen tegen een wijntje wat gelukkig mocht, was ook makkelijk voor hun omdat ze dan niet aan tafel een nagerecht zouden moeten bereiden wat ze toch niet zouden hebben gedaan. De vorige keer dat we een high wine hadden werden we ook al belazerd, het ging goed, ober voelde alles goed aan wat eten betreft maar toen namen we tussendoor nog een wijntje, dat zou je normaal gesproken afrekenen maar toen kwam hij op het laatst of we nog thee of koffie wilde ipv een nagerecht en zei dat wij dat al hadden gehad met die wijn. Mijn man nam een koffie, ik niks maar moesten nog 10 euro afrekenen. Het was gewoon veel te druk vanavond maar neem dan geen mensen aan voor een high wine. Echt heel slecht.

Gewenste Oplossing:

Nieuwe fatsoenlijke high wine

Reactie van de melder van de klacht marjan1957

6 jaren geleden - En ook geen antwoord geven, mij zien jullie niet meer bij Gusto

Alle klachten die gemeld zijn door marjan1957