Klacht: zeer slechte service

Latif Allaoui op 13 januari 2013 over itailor.com in de categorie Internetshops - Kleding

Een aantal weken geleden bestelde ik 1 maatpak en 3 maatoverhemden via de site van itailor.com. Voor ieder artikel moest afzonderlijk bezorgkosten worden betaald (maatpak 31 eur en maatoverhemd 9 eur). Behoorlijke portokosten, maar dan zal het ook wel opn goede manier afgeleverd worden. Niet dus!!!
De artikelen werden allen in mijn brievenbus gepropt! Met als resultaat dat m.n het meetpak volledig is gekreukeld. Na contact te hebben gehad met itailor (kan alleen maar via mail) werd gezegd dat dit de verantwoordelijkheid van de pakketbezorgdienst zou zijn….
Nu zit ik dus met een verkreukeld maatpak dat veel geld heeft gekost en niet meer te dragen is.
Van de 3 overhemden die ik heb besteld zijn er 2 gekrompen, al na de 1e wasbeurt!!
Alles bij elkaar een flinke schadepost.
itailor beroept zich op internationale richtlijnen die aangeven dat ze de artikelen niet terug hoeven te nemen omdat deze op maat zijn gemaakt. En men deze daarom niet verder zou kunnen verhandelen.
Wat een slechte service!!

Ik wil mijn geld zsm terug en niks meer met dit bedrijf te maken hebben!!

Alle klachten die gemeld zijn door