Klacht: Vals rekenen

op 19 februari 2014 over Ista in de categorie Installatiebedrijven

Mand december 2013 heb ik verzoek bij ista ivm verschillen de rekenen tussen 2012 en 2013 om controle mijn radiometer ., is wel iemand bij onze
gewest , hij heeft nog niet eens 15 munten gewest ,toen hij is weg gegaan , voor hij ging weg zie hij tegen ik zal bericht van horen .

3 weken later heb ik brief gehad , staat in de bief dat alles werkt perfect .
de rekenen was 136,00 euro omdat de controller is bij onze 15 minuten gewest.
dus de klachten wordt op gelost met zo veel geld , als ik bellen zijn heel erg klant vriendelijke.

als mijn jaar overzicht van 2012 en 2013 in mijn hand hebben.
Ik vind als de klant heeft klacht moet op kosten van ista zijn.
als mijn geld terug.
Als de controller niet vals bedraag door geven , niet vals tijd en
klanten naaien

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ista over deze klacht.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ista in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ista een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ista

Heeft op 24 februari 2014 om 09:46 geantwoord

uitleg gegeven. De meter functioneert goed maar de thermostaat werkte niet. De controlekosten zijn terecht doorbelast.

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Ista beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht ihab

6 jaren geleden - De klacht is nog niet opgelost , zelf de antwoord van de bedrijf gehad, de medewerker is nog niet eens 15 muntten gewest voor onder zoek hij gaaf rekenen van 45 munten dus € 75 euro , lekker vals. ik hoor vaak van mijn buren dat ista gaaf vals rekenen ook bv m2 warmwater iedere heeft verschillend de rekenen per m2..

Alle klachten die gemeld zijn door ihab