Klacht: Isoleerkan HD 7546

op 29 juni 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

IK heb de kan van mijn koffiezetapparaat laten vallen en nu houd ze niet meer warm. Nu heb ik via Van den Borre gevraagd naar de prijs van een nieuwe kan. Blijkt dat ze bijna 70 euro kost en dat terwijl ik via internet aan 49,50 een nieuw koffiezetapparaat kan kopen! Ecologisch gezien is het toch wel niet correct dat ik een nog goed functionerend toestel moet weg doen omdat een onderdeel duurder is dan het toestel.

Gewenste Oplossing:

Wanneer u me een kan aanbied voor een "echt" lage prijs.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Paula Janssens