Klacht: PRODUKTEN besteld en betaald maar niet ontvangen!

Poc op 16 februari 2021 over Islamboekhandel.nl in de categorie Boeken, Boekhandel

Ik heb op woensdag 10 februari kinderboekjes en 2 kleedjes besteld bij islamboekhandel.nl.En vervolgens met iDeal betaald en volgens de website zou ik deze binnen 24 uur thuis zou ontvangen.Vrijdag 12 februari nog niks!geen track and tracé code vervolgens mailen met islamboekhandel.nl en opeens krijg ik een bericht met track and tracé code dat de produkten zaterdag zouden worden bezorgt.Zaterdag 13 februari nog niks!Deze Track and tracé code bestaat niet eens bij post nl.Vervolgens had ik weer gemaild en daarna heb ik verder niks meer vernomen van islamboekhandel.nl.Dit bedrijf heeft een hele slechte klantenservice je kunt ze niet bellen maar alleen mailen waar je daarna niks van hoort of ziet alleen valse beloftes echt triest voor een bedrijf die religieuze produkten verkoopt.Verder staat er geen KVK nummer op hun website vermeld.

Ik wil z.s.m mijn geld terug ik wil niks meer te maken hebben met dit bedrijf.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Islamboekhandel.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Poc