Klacht: is niet mogelijk om een antwoord te krijgen

op 02 juni 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

Als nederlander koop ik een nederlands product, makkelijk immers zit ik niet met het taalprobleem.
Dit geld niet als ik een telefoon koop d130 bij dit product zit geen nederlandse beschrijving .en als ik hem van internet haal blijkt deze beschrijving niet van toepassing te zijn op elke d130 telefoon
Philips zou mij antwoorden binnen 3 werkdagen ,inmiddels 2x maal gemailt nog geen antwoord

gewoon een net andwoord

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 07 juni 2016 om 08:34 geantwoord

Geachte sweens hpj,

Hartelijk dank voor het indienen van uw klacht op deze website. Wij helpen u graag zo volledig mogelijk gebruik te maken van uw nieuwe telefoon, zodat u er, zonder taalproblemen, nog jarenlang gebruik van kunt maken.

De enige officiële handleiding vind u op onze website: http://www.philips.nl/c-p/D1301B_22/draadloze-telefoon/ondersteuning
Hier vind u alle tekst en uitleg over de D130 en zijn grote broer de D135 die een antwoordapparaat heeft. Voor de rest zijn de D130 en D135 exact hetzelfde, vandaar dat ze een handleiding delen.

Op de bovenstaande link vind u ook de veelgestelde vragen over dit model, zodat u zich volledig in kunt lezen.

Bij uw klacht heeft u uw e-mailadres achtergelaten. Wij hebben helaas geen e-mail mogen ontvangen die verzonden is met dit adres. Heeft u na ons antwoord alsnog behoefte om contact op te nemen, dan verstrekken wij graag de juiste contactgegevens.

Ga hiervoor naar de volgende link: http://philips.to/1JPX4fL en kies voor het tweede hoofdstuk: Home Cinema & Audio.

Alternatief kunt u contact opnemen via Facebook (/PhilipsNederland) of Twitter (@PhilipsCare_NL)

Pascal
Philips Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door sweens hpj