Klacht: irritatie

op 16 juni 2016 over ICI Paris XL in de categorie Parfumerie winkels

Hallo, Ik en mijn dochter zijn vaste klanten van ici paris in Delft.
Zo ongeveer 2 maanden geleden hebben jullie een kleine flesmonstertje in een enveloppe voor mijn dochter gestuurd. Dat monstertje was kapot gedrukt tussen al de post denk ik want toen ik de enveloppe openmaakte zaten er alleen maar kleine scherven in en kwam ineens al de geur wat erin zat vrij. Sindsdien is mijn neus zo geïrriteerd., heb de hele dag een loopneus en nies de hele dag door. ik weet niet om welke parfum het ging want ik heb toen de enveloppe weggegooid. Ik verzoek jullie daarom dit niet meer te doen, zeker niet bij ons een monstertje per post te sturen. En ook niet bij anderen om dit te voorkomen wat ik nu doormaak. Weet u hoe vervelend en irritant dit is, Ik kan geen ‘scherpe’ geuren meer ruiken en opdoen want mijn neus is helemaal geïrriteerd. Bij de geringste prikkeling moet ik alleen maar niezen en heb de hele dag een loop neus. Dit is echt vreselijk!! Dit is gewoon ellendig!!

Weet niet.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ICI Paris XL

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ICI Paris XL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door siladas