Klacht: IQ drive houdt zich niet aan de overeenkomst

op 18 mei 2020 over IQ-DRIVE in de categorie Rijscholen

Beste lezer,
Namens onze dochter wil ik bij deze onze klacht over IQ drive neerleggen. Eigenlijk hadden we vanaf de start al problemen. De opgegeven (eerste) instructeur wilde niet in onze woonplaats lesgeven. Tientallen telefoontjes naar IQ drive om met heel veel moeite een andere instructeur te krijgen. Allerlei beloftes maar niet nakomen. En als klap op de vuurpijl blijkt onze dochter al haar geld kwijt te zijn omdat zij het hele lespakket (à € 1.400,00) al betaald heeft en maar 4 lessen heeft gehad. Ook haar instructrice zou nog geld van IQ drive moeten ontvangen. Volgens sociale media zijn er enorm veel gedupeerden. Bovendien moesten we dit bericht vernemen via de sociale media omdat IQdrive niet het lef had de leerlingen zelf te informeren via mail o.i.d..
Misschien kan er samen actie ondernomen worden?

Wanneer de klacht is opgelost m.a.w. als onze dochter haar geld terug krijgt en natuurlijk ook wanneer daarna IQdrive verbannen wordt!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IQ-DRIVE

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IQ-DRIVE nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MiraTrude