Klacht: Iphone4 en ABN AMRO mobiel bankieren

op 16 augustus 2016 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Een tijdje terug kreeg ik, omdat ik niet veel geld heb, een Iphone 4 van een vriend, hij doet het prima en is in prachtige staat. Vandaag kreeg ik een mail van ABN AMRO (zie bijlage) dat ik effe een nieuwe telefoon aan moet schaffen omdat de software verouderd is en ik dan vanaf november NIET meer kan internetbankieren. Dit is werkelijk schandalig, mijn Iphone4 doet het nog prima, is niets mis mee, waarom zou ik dan een nieuwe telefoon aan schaffen??????? Ik, (en zo zijn er duienden landgenoten met mij) heb absoluut GEEN geld om een nieuwe telefoon aan te schaffen, het gevolg is dus, dat ik per November geen mogelijkheid meer heb om mobiel te bankieren, want alleen mensen met geld kunnen zo maar “effe” een nieuwe telefoon aanschaffen…werkelijk waar ongelooflijk!

Denk dat ik er toch niets aan kan doen, maar wil mensen dus waarschuwen GEEN tweedehands Iphone4 meer aan te schaffen...zonde van je geld, want je kunt het toch niet meer gebruiken straks.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door HeidiHop