Klacht: IPhone oplader niet ontvangen

op 08 mei 2016 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 2 mei heb ik een iPhone oplader besteld (bestelnummer #201320017). Ik kreeg toen een bevestigende e-mail. Er is geen enkele manier om de bestelling te track en tracen. Het is nu 8 mei en producten horen binnen 5 werkdagen geleverd te zijn, zoals op de site, bij het product en in de mail staat vermeld. Dit is niet gebeurd.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag de iPhone 6 oplader nog ontvangen en anders mijn geld teruggestort krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 10 mei 2016 om 15:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Celeste,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij hebben het één en ander gecontroleerd omtrent de levering van uw bestelling.
De status van uw bestelling is: voltooid.
Dit betekent dat u de volledige bestelling reeds in ontvangst heeft mogen nemen.

Heeft u uw bestelling ontvangen? Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Heeft u uw bestelling tot op heden niet ontvangen? Zou u nog twee werkdagen kunnen wachten op het aflever-moment van het verzendbedrijf?

Heeft u uw bestelling na twee werkdagen nog niet ontvangen? Neem contact op met ons!

Vertrouwend er op u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Heeft u nog vragen of opmerkingen? Neem gerust contact op met ons!

Met vriendelijke groeten,

Sander van de Buurt
Servicemanagement
www.Koopjedeal.nl

Alle klachten die gemeld zijn door xSweetlife