Klacht: Iphone kan niet doorschakelen

op 22 februari 2018 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn iPhone wordt gebruikt voor doorschakeling van een vast nummer naar die IPhone. Is gekocht met T-Mobile abonnement. Werkt niet. Prepaid Vodafoon gekocht, werkt niet. Bij Apple store Den Haag een KPN kaart werkt het wel. Nu zit ik met een telefoon die niet gebruikt kan worden waarvoor hij gekocht is. Heb een abonnement die in IPhone niet werkt. Dossiernummer (case nummer) is 100330072073. Daar is alles bekend. Heb voorstel gedaan, maar daar mag men niet in beslissen. Zegt men, en daar blijf ik dan steken. Krijg géén ingang waar ik hiermee terecht kan.

Gewenste Oplossing:

Ik heb ongeveer 1235,-- euro schade, Heb voorstel gedaan om Apple watch serie 3 te leveren en dossier te sluiten, maar ik kon 150 euro Apple accessoires krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AMvds