Klacht: Iphone kabel werkt niet meer

op 15 september 2016 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

3 maanden geleden een kabel voor mijn iPhone 5 gekocht en doet vanaf begin af aan al raar. Moet de kabel soms tot wel 20 keer eruit halen er weer opnieuw erin doen voordat hij oplaadt. Als ik de orginele kabel van iemand anders gebruikt laadt hij wel in 1 keer op! Slechte kwaliteit dus! Nu laadt hij dus helemaal niet meer op en zit ik dus zonder oplader

Gewenste Oplossing:

De kabel heeft 7,99 gekost, maar een nieuwe kabel hoef ik niet, daar deze waarschijnlijk ook niet werkt. Ik zou graag mijn geld terug willen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Leanne1