Klacht: iPhone autolader / geen contact bedrijf

op 18 december 2012 over Laderwebshop.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Drie weken geleden een oplader bestelt via deze webshop, direct betaald en zou binnen 2 – 5 werkdagen worden geleverd. Prima, maar ten eerste nog geen eens een bevestiging per mail ontvangen wel bedrag van rekening geschreven. Na een aantal keer een mail te hebben verstuurd via een website en gebeld met hun 0900nr(80 cent p.m.!!) Nog steeds geen gehoor… Echt schandalig! Ineens staat er op de website dat iPhone 5 spullen een pre-order zijn… Wat houdt dat in en waarom word je daar niet van op de hoogte gebracht of terug gemaild/gebeld?? In iedere webshop en winkel kan je op dit moment een iPhone 5 lader/autolader kopen.. Nu dat ik al deze klachten lees baal ik ongelooflijk dat ik het bij zo’n nepwebsite hebt gekocht waarschijnlijk zie ik m’n geld of die lader nooit meer!

Zo spoedig mogelijk mijn geld retour! (En eigenlijk verdienen ze helemaal geen ster maar ik moet helaas 1 ster invullen)

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Laderwebshop.nl in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Laderwebshop.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Laderwebshop.nl

Heeft op 23 december 2012 om 05:35 geantwoord

Lader verzonden, pre order betekent dat hij gereserveerd wordt voor uw en verzonden wordt zodra die binnen is.

Alle klachten die gemeld zijn door cintveld