Klacht: Iphone Actie

op 24 juli 2017 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

“Iedereen een Iphone actie”
Al jaren betaal ik €10 voor mijn abonnement onbeperkt bellen/smsen/1000MB internet. Graag zou ik gebruik maken van de Iphone actie, dit kan ook voor bestaande klanten. Echter als je je abonnement wilt verlengen ga je ineens €12,50 voor hetzelfde abonnement betalen + extra de €4,95 voor de Iphone. Waardoor de aantrekkelijke prijs voor de Iphone van €128,80 ineens eigenlijk €188,80 wordt (24 maanden extra €2,50). Ik heb hier telefonisch contact over gehad en dit kan niet aangepast worden.

Misleiding dus…

Als ik mijn abonnement kan houden voor de prijs van €10 en gebruik kan maken van de Iphone actie.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Simpel

1 maand geleden - Geachte DdeWolff, Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met het niet kunnen verlengen van uw abonnement tegen dezelfde bundels die u nu ook heeft. Dit heeft te maken met acties die op een bepaald moment van kracht zijn en elke actie weer anders is. Op dit moment is het niet mogelijk om dezelfde bundel opnieuw te kiezen als u besluit om uw abonnement te verlengen, hetzelfde abonnement gaat dan inderdaad € 12,50 kosten per maand, u maakt dan wel gebruik van de eurodeals van €1,- per maand gedurende de eerste 3 maanden. Het bedrag van de iPhone gedurende de 24 maanden is eenmalig € 10,- en vervolgens per maand € 4,95, dus totaal € 128,80. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, Met vriendelijke groet, Leon Simpel

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 24 juli 2017 om 10:17 geantwoord

Geachte DdeWolff,

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Leon

Simpel

Alle klachten die gemeld zijn door DdeWolff