Klacht: Iphone 7 plus

op 16 september 2016 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorige week de nieuwe iphone 7 plus besteld.ik moest wat bijbetalen.werd gezegd dan heeft u hem volgende week vrijdag in huis.ik dacht betaal gelijk.ik had gisteren nog niks gehoord van de bezorgservice ik dacht ik krijg die telefoon morgen niet.dus ik vrijdagochtend gebeld idd zolang ik niks van de bezorgservice heb gehoord geen telefoon vandaag.nou staat er op hun info site dat ik waarschijnlijk 2 a 3 weken moet wachten.nou als ik dat had geweten had ik het nooit zo gedaan.ik heb dit nog nooit bij t-mobile meegemaakt ben al heel lang klant en heb al jaren alle iPhones bij jullie.vind dit echt heel slecht

Gewenste Oplossing:

Als ik hem dit weekend heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mo-tje