Klacht: iPhone 6 verzekering

op 08 maart 2016 over Actua Verzekeringen in de categorie Verzekering

Wat een slecht bedrijf me iphone is kapot gevallen en heb gewoon een telefoon verzekering bij actua ik kan wel iedere dag bellen en mailen maar ze geven gewoon niet thuis word gewoon van het kastje naar de muur gestuurd in de hoop dat ik het opgeef ofzo

Nooit hier een verzekering afsluiten want dan kan jij je net zo goed niet verzekering

Reactie van de melder van de klacht Richardwww

1 jaar geleden - Na deze klacht meteen een reactie van actua gehad en ze willen nog steeds niet het probleem oplossen zeer slechte klantenservice !!!

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Actua Verzekeringen in behandeling genomen

Bericht van Actua Verzekeringen

1 jaar geleden - Schade is nog in behandeling. Toestel ligt inmiddels bij de reparateur. Klant is op de hoogte gebracht.

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Actua Verzekeringen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Actua Verzekeringen

Heeft op 03 juni 2016 om 14:52 geantwoord

Toestel is hersteld bij SMC. Op 8 april jl. is door Actua de rekening betaald. Schademelding kon in eerste instantie niet in behandeling worden genomen omdat het IMEI-nummer niet overeen kwam. Dossier is afgewikkeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Richardwww