Klacht: Iphone 6 al 5weken “‘in reparatie””

op 05 juli 2016 over Icentre in de categorie Computerwinkels

Het is al 5 weken geleden dat ik mijn iPhone 6 heb laten opsturen voor reparatie. Tegen mij werd gezegd dat het 2-3 weken zou gaan duren totdat het gemaakt werd. Na 3 weken niks te horen hebben, ben ik naar iCentre gegaan om informatie over mijn mobiel te krijgen. Toen werd er gezegd dat de reparatie verlengd is met 2 weken. Nu is die 2 weken al voorbij en ben ik nog eens langs gegaan. Dit keer werd gezegd dat ik na een week weer langs moet gaan. Dan is het 6 weken dat er nog steeds niks aan mijn iPhone gedaan wordt… Ik vind dit wel vervelend. Zo kunnen ze elke keer tegen me zeggen dat het verlengd wordt en voor we het weten is het jaar voorbij??
Ook heb ik geen leentoestel gekregen. Ik wil graag dat mijn mobiel gerepareerd wordt. Als dat niet gaat, heb ik recht op een nieuwe toestel want mijn garantie duurt nog 2 jaar.

Ik wil graag dat mijn mobiel gerepareerd wordt. Als dat niet gaat, heb ik recht op een nieuwe toestel want mijn garantie loopt nog ruim 2 jaar.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Icentre over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Icentre in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Icentre een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Icentre

Heeft op 12 juli 2016 om 08:06 geantwoord

Beste arus98,

Wat vervelend om te vernemen dat de reparatie van je iPhone zo lang op zich laat wachten. Om na te gaan wat er exact aan de hand is, willen wij je vriendelijk verzoeken om het reparatienummer aan ons door te geven. Deze begint met WRMA- gevolgd door een cijferreeks.

Wij vernemen graag van je.

Team iCentre

Alle klachten die gemeld zijn door arus98