Klacht: iPhone 6

op 30 juli 2017 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemorgen
Op 6 juni 2017 bestelde ik een iPhone 6 bij Groupon , via Rhinotek
Het 3 weken duren, maar na een maand niets gezien of gehoord.
Toen heb ik n chat gestart met Groupon en de dame verzekerde mij dat de tel de dag erna zou aan komen.
Niet gebeurt en na weer twee weken weer n mail gestuurd , deze meneer adviseerde me naar rhinotek n mail te sturen. Daar kreeg in geen reactie op, terwijl ik wel de instructies goed had opgevolgd.
Daarna weer n mail gestuurd naar Groupon , maar die reageren nu ook niet meer.
Nu ben ik 359€ lichter en heb niets.
Net ook vele verhalen gelezen dat mensen de tel wel kregen maar dat hij stuk was, wat heb ik spijt dat ik m daar besteld heb.

Gewenste Oplossing:

Als er een werkende iPhone 6 met 128 gb binnenkomt.
Of ik mijn geld terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mis c