Klacht: Iphone 5 oplader werkt niet

op 19 januari 2014 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Ik had 3 hoesjes besteld met de 3-5 werkdagen leveringskeuze.
De eerste twee hoesjes kwamen na drie dagen. Dan had ik nog een oplader hoes waarbij die heel laat aankwam. Het was een kerstkado en ik heb hem alsnog niet kunnen afgeven (heb hem 27 november besteld en hij kwam 24 december aan, ik was al op vakantie). Toen ik thuis kwam 3 januari bleek hij niet eens te werken. hij gaf een klein lichtje maar laadde de telefoon niet op. Heb de oplader hoes de hele dag opgeladen maar hij deed niets, zelf gekeken of er iets op de verpakking stond maar nee. Heb toen via miniinthebox.com een brief gestuurd en kreeg natuurlijk een automatische bericht met geen antwoord. Terwijl bij ‘mijn verzoeken’, stond dat het probleem opgelost was. Ook jammer dat ik niemand kan bereiken, er staat geen een telefoonnummer.

Ik zou het liefst mijn geld terugwillen voor de opladerhoes en dan stuur ik deze terug naar miniinthebox.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

MiniInTheBox.com

Heeft op 15 februari 2014 om 09:32 geantwoord

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak, we zoeken graag met u naar een passende oplossing.

Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail. U kunt de ticket/email ook lezen nadat u bij 'Mijn Bestellingen' inlogt op onze site.

Hieronder hoe u een ticket kunt indienen en lezen:

De Klantendienst
MiniInTheBox

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door eeemster