Klacht: Iphone 5 hoesje deel 2

op 27 januari 2014 over xxl-shop.nl in de categorie Mode

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na lang wachten en diverse mailtjes over en weer is de verkoper van XXL-Shop ( Jasper) tot een oplossing gekomen voor mijn probleem.

Zie onderstaande tekst welke de laatste mailwisseling was.

XXL Shop, vriendelijk bedankt voor de service, en dat voor 20 euro !!

Tip voor gebruikers van de XXL-Shop, kijk voortaan maar op
http://www.aliexpress.com/ Veel voordeliger en altijd netjes een antwoord.

De mail van XXL-Shop ::::

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw mail.

Denk dat u het e.e.a. niet begrijpt, ik hoop het wat helderder te kunnen
maken voor u.
Als wij een artikel zonder verpakking terug ontvangen, dan is het lijkt
mij vanzelfsprekend dat wij hier niks mee kunnen.
U had dit kunnen overleggen en dan hadden wij meteen gezegd dat het zonde
van uw geld is om deze terug te zenden omdat wij deze weigeren.

Deze issue heeft niks met garantie te maken, zoals u in uw klacht
beschrijft. Dat een hoesje mobiel eruit kan vallen als je het hoesje 180
graden draait lijk mij volstrekt logisch.
De telefoon moet er tenslotte in kunnen komen? dat kan niet als er nergens
een opening zit…

Na het verwijderen van de onterechte review zullen wij overgaan tot het
verzenden van de case.

Hopend u voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Jasper
Klantenservice xxlshop

Gewenste Oplossing:

Geen, met deze winkel valt niet te praten, iedere keer vertellen ze iets anders en laten de klanten gewoon in de kou staan.

Zelfs mijn oude hoesje word niet teruggestuurd omdat ik de klacht niet van deze site af wil halen...

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door xxl-shop.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat xxl-shop.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

xxl-shop.nl

Heeft op 03 februari 2014 om 14:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Graag 2de klacht verwijderen.

Met vriendelijke groeten,

Het xxl-shop.nl team

Heeft op 04 februari 2014 om 19:27 geantwoord

Klacht is niet opgelost.

Verkoper weigert ook mijn eigen hoesje terug te sturen.

Ik wacht nog netjes 1 week en dan zal ik aangifte doen van diefstal.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van xxl-shop.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Barn