Klacht: iPad wordt niet geleverd

op 24 mei 2016 over Valuebasket in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 15 april jl een IPad Air 2 64 Gb besteld en het zou binnen 5-9 werkdagen geleverd worden. Bestelbevestiging is 558469-1036100

Helaas is dat tot onze grote ergernis niet gebeurd. Heb meerdere mails gestuurd en zelfs gebeld echter zonder resultaat. Krijg als laatste mailtje het bericht:
****************************************
Beste Nijenhuis,

Dank voor uw bericht.
Momenteel zijn wij hard bezig om onze achterstand weg te werken en doen wij er alles aan om uw bestelling zo spoedig mogelijk te kunnen verzenden. Wees gerust, u zult uw bestelling ontvangen. Zodra u bestelling is verzonden, ontvangt u van ons een email bevestiging met de verzendgegevens. Ik heb nu uw bestelling geprioritiseerd en hoop dat wij uw bestelling binnenkort kunnen versturen.

Wij danken u voor uw geduld.

Met vriendelijke groeten,
Chloe
Klantenservice

**********************************************
Daarna reageren ze niet meer op mijn mails. Ben zeer ongerust dat ik deze IPad niet meer krijg en mijn geld kwijt bent.
Kan u wat voor ons betekenen

Gewenste Oplossing:

Ik ben al blij dat ik mijn IPAD mag ontvangen. Maar ik zou heel blij zijn als dit soort malifide internetbedrijfjes keihard worden aangepakt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Valuebasket

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Valuebasket nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mtenijenhuis