Klacht: iPad pro oplaadpoort defect bij aankoop

op 25 februari 2018 over Amac in de categorie Computerwinkels

Ik heb 4 februari jl. een iPad Pro gekocht van 900 euro. Veel geld en dat is Apple in de meeste gevallen ook waard. Ik merkte bij de eerste keer opladen dat de poort het niet pakte bij bij de stopcontact. Ik ben naar een aantal andere stopcontacten gelopen. Die deden het ook niet. Uiteindelijk deed een het. De volgende keer ging ik weer naar dat stopcontact. Toen deed die het ook niet. Ik ging maar weer op de wandel naar een stopcontact.

Dit is het verhaal als ik mijn iPad wil opladen. Dit was in feite al defect bij aankoop, alleen omdat ik niet mijn iPad elke dag oplaad kon ik niet weten dat de volgende keer dit ook zou voorkomen. Daarom zegt Amac, mevrouw zoek het maar lekker uit (bij wijze van spreken), we kunnen niks anders doen dan repareren en dat binnen 5 a 10 werkdagen. Dit is te bizar voor woorden.. Rennen naar stopcontact door het huis om je iPad te kunnen opladen en dat binnen een maand tijd wat net buiten twee weken valt om het product terug te brengen.

Het boeit amac totaal niet. Ze moeten maar binnen de kaders werken. Dat begrijp ik, maar 900 euro wat na een maand niet fatsoenlijk wilt opladen is ook niet binnen de kaders!

Met de iPad is verder niks mis, alleen met de poort. Dit kan ik niet binnen twee weken door hebben. Dit was blijkbaar al kapot bij aankoop.
Dus met andere woorden hier ben ik niet verantwoordelijk voor. Niemand laat zn iPad elke dag op. In twee weken doe je dat maar 1 a 2 x.

Een nieuw product of geld terug.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Amac

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Amac nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Svbadloe