Klacht: Inwisselen punten voor korting Bodyworlds Amsterdam

op 30 mei 2016 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Geachte heer/mevrouw,

Sinds enkele jaren ben ik in het bezit van een Extravoordeelkaart van het Kruidvat.
Omdat ik aanstaande vrijdag met de kinderen een bezoek wil brengen aan ” Bodyworlds” te Amsterdam en door middel van het inleveren van 250 punten 7,50 Euro korting ZOU krijgen op een entreekaartje, had ik besloten 750 punten in te wisselen voor 3 x 7,50 Euro korting. De Totale korting zou dan 22,50 Euro zijn.
Inmiddels had ik bijna 2000 punten op mijn kaart staan, dus een mooie besteding van de door mij gespaarde punten.

Ik heb het hele circus dus in gang gezet en ontving van jullie de betreffende kortingcodes.
Wat schept echter mijn verbazing?
De normale entreeprijs voor Bodyworlds is voor een volwassene 18 Euro en voor kinderen t/m 18 jaar 12 Euro.
Ik zou dan dus in totaal 42 Euro kwijt zijn.
Als ik met jullie kortingscode ga boeken, gaan jullie uit van een prijs van 20 euro (!!!!!!!!!!!) per persoon (voor personen vanaf 6 jaar) en betaal ik dus 3 x 20 = 60 Euro minus de korting ad. 22,50 = 38,50. Hier komen dan ook nog eens extra kosten (3 x 0,50 = 1,50) bij voor het boeken. Totaal dus 40 Euro.

Dus in totaal krijg ik voor het inleveren van 750 Kruidvat Extravoordeelpunten een totale korting van 2 Euro in plaats van beloofde 22,50 Euro (3 x 7,50)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik wil kwijt dat ik het echt belachelijk vind!!!!
Ik wil u dan ook verzoeken de ingewisselde extravoordeelpunten ongedaan te maken en terug te zetten op mijn Kruidvat Extravoordeelkaart.
De betreffende ontvangen “kortingscodes” zijn:

KVLBW5uZbd9z5
KVLBWA4kYWDhY
KVLBWJ3RqD376

Ik heb inmiddels entreekaarten besteld bij de ANWB. Die ” houden mij niet de zogenaamde worst voor”, maar geven gewoon een EERLIJKE korting van 15 % van de DAADWERKELIJKE entreeprijs. Totale kosten ad. 35,70, te weten 15,30 (1 volwassene) + 20,40 (2 x kind ad. 10,20).

Ik hoop dat u dit naar behoren gaat oplossen en mijn punten terug zet op mijn kaart.
Mijn ” Extravoordeelkaartnummer” is overigens: 2620854395213
Zo niet, dan ga ik hier echt verdere bekendheid aan geven.

Met ” vriendelijke” groet en hevig teleurgesteld,

Vera Drost

Als mijn ingewisselde Extravoordeelpunten worden teruggeboekt.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vera Drost