Klacht: Invicta Duikerhorloge van IBOOD

op 28 januari 2014 over Ibood in de categorie Deal-Sites

De klacht is dat ik zelf de verzendkosten moest betalen naar Invicta, ik heb Ibood 2x een mail verstuurd of zij de verzendkosten op zich willen nemen en nu 18 dagen later heb ik nog niets van Ibood gehoord. Mijn inziens moet Ibood of Invicta deze kosten betalen. Ik krijg een defect artikel opgestuurd en moet zelf de verzendkosten betalen? Dit is geen goede service van Ibood en of Invicta.
Teleurgesteld in de service van IBOOD en dat voor maar €6,75!

De verzendkosten van €6,75 dient te worden vergoed met een excuus dat ze niets van zich hebben laten horen.
Deze klacht is wellicht nu wel snel af te handelen, zeker omdat ik ook regelmatig producten heb gekocht bij IBOOD

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ibood in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ibood een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ibood

Heeft op 29 januari 2014 om 09:17 geantwoord

Beste Murwin,

Bedankt voor uw bericht.

Spijtig te horen dat de Invicta niet in goede staat bij u is aangekomen.
De verzendkosten vergoeden wij aan u zoals ook aangegeven in de FAQ op de website van iBOOD.
Helaas is customer service achter met het beantwoorden van berichten, onze excuses voor het ongemak.

Vandaag ontvangt u bericht over het vergoeden van de verzendkosten.

Namens Team iBOOD wensen wij u een fijne dag!

iBOOD Webcare Team

Heeft op 08 februari 2014 om 17:22 geantwoord

het is triest dat er pas wordt gereageerd als er een klacht op klacht.nl wordt gezet. Jullie hebben niet gereageerd op mijn 2 mails die ik heb verstuurd.
al met al de juiste oplossing

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Ibood beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Murwin