Klacht: invalide/hotel de Gelderse poort

op 29 mei 2016 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

In advertentie word gesuggereerd dat hotel de Gelderse poot een hotel voor mindervalide is. Hierom hebben wij hier ook een kamer geboekt drie dagen 2 nachten plus een upgrade , maar helaas het hotel heeft slechts 1 kamer voor mindervalide en deze was bezet. In de kamer die wij kregen was geen douche kruk aanwezig, dit is door personeel netjes opgelost maar de problemen ik kon niet douche daar ik de rolstoel in deze ruimte niet kon keren, Bed was veel te laag kon niet met rolstoel niet op het balkon komen.
De televisie was zo klein dat de ondertiteling van af bed niet te lezen was.
Dus zijn we na 1 nacht (terwijl we voor twee nachten hadden betaald en hiervoor ook nog eens een upgrade betaald hadden.
Het is ons bijzonder tegen gevallen op dit uitje hadden wij ons zo verheugd.
Na een zeer moeilijke tijd, voor een invalide is dit niet te doen. Wij hadden geboekt voor 18 en 19 Mei geboekt.

met vriendelijke groet,
Fam. Schaap

Dit laten wij over aan Fletcher hotels

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

Bericht van Fletcher Hotels

9 maanden geleden - Geachte heer Schaap, Wij kunnen ons voorstellen dat het niet het verblijf was zoals u had verwacht. Zou u uw klacht kunnen doorsturen naar webcare@fletcher.nl? Dan wordt er zo spoedig mogelijk contact met u gezocht. Wij vernemen graag van u. Met vriendelijke groet, Fletcher Webcare Team

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rob Schaap