Klacht: inv noodrem van bus en de onbeschofte chauffeur

op 30 november 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

we waren gisteren met de bus mee gegaan in gestapt op de frans van in Frans Lebretlaan Dordrecht tegen over de viottakade dordrecht
was rond 14.56uur in de middag uit schooltijd van me zoon in gestapt
maar de chauffeur waarschuwde ons niet dat er al 2 of meerde kinderwagens in de bus stonden kwamen we pas achter toen de chauffeur riep mensen door lopen naar achteren
en toen wij in de bus kwamen wat gigga druk al was en de deuren direct dicht gingen voor we de wagens op de rem konden zetten reed hij al weg en toen zagen we pas hoeveel wagens er al stonden 2 of 3 wagens al
op een gegeven moment moest de bus remmen inv een rode auto door rood reed kan gebeuren maar nu kom het
heel de bus viel om een vrouw viel in me wagen die afbrak me stang waar door me wagen niet meer kon rijden die we daar op de admiraalsplein per direct moesten laten staan mogt in de de vuilniswagen die daar gelijk stond was helemaal kapot en het 2de ik viel zo hart naar achteren dat me trouw ring was afgebroken vinger is open gehaald en door de drukte me trouwring in de bus bent verloren en pas er achter kwam toen ik thuis was in hoop dat jullie die nu wel hebben gevonden
en waarop ik tegen de chauffeur zei me wagen is kapot en me arm is blauw en vinger leg open
en dat de chauffeur heel onvriendelijk zei je heb pech eigen verantwoordelijk is ik zei sorry dat hebt u me niet verteld bij instappen waardoor wij niet konden zien hoeveel wagens erin stonden al ik en een vriendin
hij was zo onbeschoft eigen schuld dikke bult kwam het op een neer en nog echt zo respect loos ook
en door alles ben ik ook nog vergeten uit te checken ook
ik hoop dat jullie me kunnen helpen ergste is me gouden ring weg en buggy kapot

als hij het op een beleefde en anderen manier had verteld
kenteken bus BZ-SF-33
bus nr 5426
lijn 4

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 30 november 2016 om 10:01 geantwoord

Beste Samanta,

Wat naar dat, door een noodstop die de bus moest maken omdat een auto door rood reed, je trouwring en kinderwagen kapot zijn gegaan en je je vinger open hebt gehaald! Heb je hier bij onszelf al melding van gemaakt? Indien je het alleen nog hier geplaatst hebt, raad ik je aan ons eigen contactformulier in te vullen om de schade officieel bij ons te melden. Je vindt het contactformulier op deze pagina: https://www.arriva.nl/consumenten/service-contact-1/contact-opnemen.htm

^NT
Arriva Webcare

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door samantadenzal