Klacht: geen geld retour na 4 weken

op 01 juli 2013 over Intreza.nl in de categorie Internetshops - Schoenen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 05-06-13 heb ik sneakers teruggebracht naar filiaal 126 van Scapino in Eindhoven. Retourbon is 10007040, ordernummer van levering is 32022754.
Binnen 14 dagen zou het aankoopbedrag van Euro 37,99 terug-
gestort worden, het is inmiddels 01-07-13 en ik heb nog geen retourbedrag ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Onmiddellijke betaling van het bedrag Euro 37,99 op rekeningnummer 3104678 t.n.v. PHPM de Groot, Beethovenlaan 1,
5583 XR te Waalre.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intreza.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb Intreza.nl een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Intreza.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intreza.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intreza.nl

Heeft op 05 juli 2013 om 10:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer of mevrouw de Groot,

Onze excuses dat het geld niet binnen de gebruikelijke 14 dagen is teruggestort. Uit navraag bij Klantenservice is gebleken dat u inmiddels contact heeft gehad en dat de kwestie is opgelost. Als u nog vragen heeft dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

Wij wensen u prettig weekend.

Met vriendelijke groet,

Marjolein Verhaak
Intreza.nl

Alle klachten die gemeld zijn door ellengroot