Klacht: Bestelling onvolledig

op 04 februari 2015 over Intreza.nl in de categorie Internetshops - Schoenen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eergisteren kreeg ik een onvolledige bestelling binnen.
Hierop tot twee keer toe gemaild en tot nu toe geen enkele reactie, vind het een slechte zaak. Een minimale bevestiging met dat ze er mee bezig zijn was wel zo netjes geweest! Ook wil ik weten waar het missende artikel blijft.

Gewenste Oplossing:

Klacht in behandeling nemen en zsm oplossing voor probleem bieden

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intreza.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Intreza.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intreza.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intreza.nl

Heeft op 04 februari 2015 om 15:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

telefonisch afgehandeld op 4/2/15, bedrag wordt in mindering gebracht op factuur

Reactie van de melder van de klacht Emanuelmigi

5 jaren geleden - Meteen opgelost, gelijk gebeld door intreza! Super!

Alle klachten die gemeld zijn door Emanuelmigi