Klacht: Intocash verdraait de wet

op 17 oktober 2016 over Intocash Incassobedrijf in de categorie Incassobureaus

Ik heb een bestelling gedaan bij een bedrijf en de levertijd duurde mij te lang waardoor ik de bestelling heb geannuleerd. In dit geval werkt de webshop met de regel eerst betalen (incasso) dan pas leveren. Ik heb na het annuleren de incasso opdracht ook geweigerd.

Later ontvang ik een factuur/herinnering voor deze bestelling. Ik geef dan nog door dat ik de order heb geannuleerd en de incasso geweigerd en dus ook niets heb ontvangen. Inmiddels is Intocash ingeschakeld en deze leg ik het verhaal uit.

Nu wil IntoCash van mij het bewijs dat ik de order heb geannuleerd (?) maar als ik vraag om eerste maar eens aan te tonen dat er is geleverd wordt ik als eigenwijs betiteld en wordt de verbinding door mevr. Verkerk van IntoCash kindelijk verbroken.

Als IntoCash per direct het verzendbewijs opvraagt bij hun cliënt zoals het volgens mij ook geregeld is in de wet.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intocash Incassobedrijf over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht tambri

1 maand geleden - Na een tweede keer bellen heeft mevr. Verkerk wederom de verbinding verbroken omdat ze bij IntoCash niet gebeld willen worden als een zaak in behandeling is. Ik moet maar wachten op hun reactie!

Alle klachten die gemeld zijn door tambri