Klacht: Intimerende medewerker van de kaasafdeling

op 12 augustus 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Wilde gisteren bij Albert Heijn in de Mare in Alkmaar kaas kopen en dan specifiek Friese nagelkaas in plakjes. Zocht in een bepaalde prijsklassen en vond zo’n pakje. Maar op dit pakje stond als enige een sticker met een bonusprijs. Vroeg aan de medewerker of hij (een oudere man) even wilde komen en te kijken of dit wel klopte. Hij pakte het pakje aan en begon meteen de bonussticker er af te halen waarbij ik zei, ik wil het pakje graag terug hebben inclusief sticker en probeerde het pakje terug te pakken. Vervolgens trok de medewerker mij het pakje weer uit mn handen en wilde het pakje niet teruggeven. Ik vond dit ronduit beschamend, aan twee kanten trekken aan een pakje met kaas. Hij zei dat ik erg hebberig was omdat ik het pakje terug wilde hebben. Ik zie en zag niet in dat dit iets te maken heeft met hebberigheid en vond de opmerking van de betreffende medewerker dan ook erg beledigend. Heb tegen de man gezegd dat zijn aanpak totaal verkeerd was en hij vervolgens zei dat ik dan maar bij de kassa moest gaan zeggen dat ik het pakje voor de bonusprijs kreeg. En daarna zei hij sorry (niet welgemeend). De bonusperiode was al verstreken en iemand was vergeten om deze sticker eraf te halen. Maar om dan op deze manier te reageren vind ik absoluut niet kunnen en zeer beschamend. Gisteren was ik te verbouwereerd om gelijk naar de infobalie te gaan, maar heb nu e.e.a. even de revue laten passeren en vind toch dat ik daar melding van moet maken. Met vriendelijke groet, Rika Woering

xxxxxxxx

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hinderikaklasina