Klacht: interneverbinding verbinding

op 19 juni 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds de contract heb ik problemen met internet. Daarom had ik gebeld en hoefde toen 1 maand niet te betalen. De actie was 10 euro voor 3 mnd.
Ik heb dus twee keer 10 euro betaald omdat er klachten zijn. Inmiddels zit ik nog steeds met het probleem en kan amper tv of op internet.
Vanwege deze probleem kon ik niet thuis werken en moest mijn werk buiten het huis regelen.
Nu is er een montuur geweest heb nog steeds problemen
Voor de maanden dat ik een contract heb heb ik problemen.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug krijg want ik heb geen/amper van de tv of internet kunnen gebruiken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dzenifer