Klacht: internetverbinding gaat te vaak weg.

op 18 mei 2016 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Beste,
Vaak genoeg is mijn internetverbinding weg gegaan. waardoor ik weer opnieuw moet bellen en mijn bel minuten opgaan. Mijn geld krijg ik ook niet altijd terug. daarom is mijn klacht aan Telfort dit, ik wil niet dat mijn internet om de kleinste redenen weg gaat. en dat ik zo weer stress krijg dat ik zonder internet zit. ik ben een student die in haar examen jaar zit. en dus internet hard nodig heeft. mijn geld die door het bellen op gaat vind ik ook niet kunnen.

Wanneer mijn internet verbinding niet zo vaak meer weg gaat. zodat ik niet hoef te bellen. en graag wil ik AL mijn geld terug, want al mijn geld heb ik niet terug gekregen. Ook is het Telfort's werk mij te helpen. en ik mijn abonnement netjes iedere maand betaal. hoor ik mijn geld netjes ook weer terug te krijgen. de oorzaker van de slechte internet verbinding ben ik niet.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Birsen Gunes Kucuk