Klacht: Internetabonnement waar achteraf gezien hoge belkosten zijn berekend

op 25 januari 2014 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Ik wil hierbij een klacht neerleggen bij T-mobile betreft het abonnement die ik vorige maand voor mijn zoon heb afgesloten. Mijn zoon heeft een dualsim telefoon gekocht en wil hiermee onbeperkt kunnen internetten, zonder over zijn limiet heen te gaan. Daarnaast wil hij kunnen bellen en wil gebeld kunnen bellen, zonder dat hij over zijn limiet heen kan gaan. Hiervoor heeft de medewerker van de T-mobile shop hem het abonnement internet regelmatig voor tablet afgesloten en een T-Mobile prepayd card verkocht. De kosten voor het abonnement zou mij 15 euro in de maand kosten en ik zou in geen geval voor geen enkele andere verrassingen komen te staan de komende jaren. Nu krijg ik een rekening van bijna 180 euro binnen. Wat blijkt nu, dat hij zoveel heeft gebeld met zijn internet nummer, waarvan hij enkel alleen via what’s up belde. Gezien wij dachten dat het de simkaart niet mogelijk is om ook mee te bellen via de regionale weg, staan we hier toch van te kijken. Er staat werkelijk ook niets in de voorwaarden geschreven, over de hoge kosten per minuut, daar deze gebaseerd zijn als buiten de bundelprijzen. Ik wil ook dit bedrag niet gaan betalen. De medewerker van T-Mobile wist niet eens dat dit 0970 nummer ook een nummer was waar mee gebeld kon worden. Het is immers alleen voor data. Ook dit huidige abonnement omzetten naar een ander abonnement met een mix van bellen en data was voor de medewerker niet mogelijk. Het bedrag is al van mijn rekening afgeschreven, en ik ga het zeker terugboeken. Ik betaal enkel alleen voor het afgesproken abonnement. Gelieve Graag een oplossing!

Het afgesproken databedrag te betalen. T-Mobile is zelf verantwoordelijk voor de mogelijkheden tot bellen niet te omschrijven en de klant van de hoogte van deze kosten op de hoogte te brengen.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RoSanne24