Klacht: Internet werkt niet naar behoren

op 14 juni 2018 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ziggo heeft in maart de nieuwe aansluiting gemaakt thuis. Na aansluiten en controle bleek internet niet sterk genoeg! Moest een versterker tussen beneden van €70!! Anders zou het niet gied werken. Na het plaatsten van deze versterker heeft de monteur getest of alles overal werkt en natuurlijk werkte alles prima. 1 of twee weken later gebeld dat boven het internet slecht werkt en op 1 kamer helemaal niet!! Mijn zoon heeft bij ziggo dubbele MB’s gekregen bij aansluiting maar die vliegen eraf omdat internet niet werkt en de telefoon gelijk over gaat om 4G. Destijds aan de monteur gevraagd om een wifibooster achter te laten, omdat internet eerder bij KPN ook niet heel goed werkte en omdat Ziggo reclame maakt met deze gratis wifibooster.
Nee, internet werkt prima, zegt hij. Twee weken later Gebeld ivm geen WiFi boven! Weer van kastje naar de muur maar geen wifibooster. Advies was om een app te downloaden die laat zien wie in mijn straat op welke frequentie zit zodat ik naar een andere, minder druk bezette frequentie kon switchen!!!!!!! Nu bel ik vandaag en zeggen ze: ja, die actie is afgelopen dan had u eerder moeten bellen.
Ik zeg: dat heb ik gedaan. Zegt hij: dan had je dat gelijk bij installatie moeten aangeven aan de monteur. Ik zeg: heb ik gedaan maar hij zei dat het werkte. Maw een ellende met als gevolg nog geen WiFi boven bij mijn zoon. Kan Geen telefoon en laptop gebruiken daar!!
Tot slot bieden ze aan om een monteur te laten komen. Ik zeg ik hoef geen monteur die weer verteld dat alles goed werkt!! Want het werkt NIET!!
Het enige wat ik vraag is de wifibooster die mij beloofd is toen ik de overstap ging maken!! Allemaal gebakken lucht en zeer onprofessionele en respectloze medewerkers. Heb er vandaag 2 gesproken allebei erg onvriendelijk.

Als ze mij ( zoals mee geadverteerd destijds) een gratis wifibooster geven zodat mijn internet naar behoren werkt.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hanneke1971