Klacht: Internet via simpel…drama

op 13 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

enkele weken geleden mijn gprs geactiveerd bij simpel , maar internet doet het niet , ik probeer even een vodafone kaartje en toen werkte het wel direct. diverse malen per mail contact gehad , 3 keer hetzelfde standaard mailtje terug gehad . kreeg enkele weken geleden van simpel een telefoontje of ik mijn abonnement wilde aanpassen (verhogen) , heb toen verteld dat ze eerst dit probleem maar is op moeten lossen.
alle instellingen heb ik al geprobeert…niks werkt , laatste mail die ik heb gehad , daar stond in dat ik maar contact op moest nemen met de helpdesk 35cent per gesprek…begin ik niet aan , want waarom zou dit telefonisch wel opgelost kunnen worden? en per mail niet?

dat mijn internet naar behoren werkt!!!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Simpel

5 jaren geleden - Beste klant, Uw klacht is inmiddels een aantal maanden oud. Waarschijnlijk hebben wij uw klacht reeds opgelost, maar is deze niet afgemeld op klacht.nl. In overleg met klacht.nl zetten we alle verouderde klachten op opgelost aangezien wij niet op klant kunnen zoeken in dit forum. Is uw klacht nog niet opgelost, dan vragen wij u deze opnieuw aan te melden (vermeld s.v.p. uw Simpel telefoonnummer en/of klantnummer). Wij nemen uw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door deweert1976