Mijn Klacht:
heb in de maanden juli,augustus en september veel meer moeten betalen voor me internet verbruik.Heb u een paar x gebeld en u had aangeven welk tijstippen ik het meeste data verbruik had verbruikt maar op de die tijden was ik of werken of was bezig met een activiteit.In de begin maanden van me contract bij u was er niks aan de hand was alles super.Dit is echt iets van de laatste maanden.Nu ben ik gewoon genoodzaakt als ik niet op wifi zit me data uit te zetten omdat hij hem anders helemaal leeg trekt.Dat vind ik te absurd voor woorden.Heb in die drie maanden bij elkaar opgeteld ongeveer 90 euro teveel betaald vind het te balachelijk.Ben echt geneigd om na me contract bij u weg te gaan.Ga er vanuit dat u iets kunt regelen voor me mvg robby
Gewenste Oplossing:
een tegemoetkoming

