Klacht: Internet valt met grote regelmaat weg

op 21 mei 2021 over Delta in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds een ongeveer 6 maanden overgestapt naar glasvezel van Delta.
Sinds de overstap is onze router met grote regelmaat (lees: diverse keren per dag) opnieuw aan het opstarten. Hierover een klacht ingediend bi Delta, deze hebben inderdaad gezien dat de modem niet goed was.
Hierop is een nieuwe modem gekomen, deze geïnstalleerd, echter het probleem is er nog steeds.
Weer contact opgenomen met Delta, medewerkster van de callcenter wist mij te vertellen dat het aan mijn stopcontact lag en niet aan Delta.
Ik kon haar niet overtuigen dat het daar niet aan lag.
Ik had al eerder uitgesloten dat het probleem bij mij lag, ik heb nog een router er achter hangen.
Alle kabels verwijderd en alleen de laptop via wifi verbonden, ook dan komt het probleem voor.

Gewenste Oplossing:

Of het wordt opgelost anders ontbinding van het contract.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Delta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Delta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Delta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Delta

Heeft op 22 juni 2021 om 13:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Uit ons systeem blijkt dat u inmiddels contact heeft opgenomen en dat er een monteur is langs geweest. We gaan ervan uit dat de problemen zijn opgelost. Mocht dit niet het geval zijn dan kunt u gerust contact met ons opnemen zodat we samen kunnen kijken naar een oplossing.

Met vriendelijke groet,

Sibel
Delta Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door edperote