Klacht: Internet valt met enige regelmaat uit

op 26 december 2017 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Om zeker van goed internet te zijn hebben wij, Koole, Harp 9, 2678HH De lier, een pluspakket gekozen.
De laatste tijd hebben met enige regelmaat, dus elke dag, dat internet weg valt. Dit is ongeveer half november begonnen.
Er is aan de installatie niets veranderd de afgelopen tijd.

Ik wil gewoon stabiel internet, met de snelheid die mij is verkocht.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Caiway

3 maanden geleden - Geachte heer Koole, Bedankt voor het telefoongesprek dat we zojuist hebben gehad. Wij willen graag met u kijken hoe we deze problemen kunnen verhelpen. Wij willen u vragen om na te gaan of u ook bekabeld problemen ervaart en adviseren om een vast wifi kanaal in de router in te stellen. Via de app wifi analyzer kunt u zien welk kanaal het beste is in uw omgeving. Hoe het wifi kanaal in de router aangepast kan worden, kunt u hier vinden : https://www.caiway.nl/klantenservice/internet-en-wifi/wifi-router/tp-link/kanaal-wijzigen Het stappenplan kan iets afwijken gezien u over een ander model van dit merk router beschikt. Wij ontvangen graag een reactie van u als het wijzigen van het wifi kanaal is gelukt. Wij horen dan ook graag of u nog verbrekingen ervaart. Met vriendelijke groet, Jeanine Caiway Webcare Team

Bericht van Caiway

3 maanden geleden - Geachte heer Koole, Graag vernemen wij van u of het wijzigen van het WiFi kanaal is gelukt en of u nog verbrekingen ervaart. In afwachting van uw antwoord. Met vriendelijke groet, Alex Caiway Webcare Team

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 30 januari 2018 om 17:22 geantwoord

Geachte heer Koole,

Zojuist hebben wij telefonisch contact met u gehad en heeft u aangegeven op dit moment geen problemen meer te ervaren. Wij kunnen helaas geen verklaring geven voor de storing die u heeft gehad maar zijn blij dat dit nu is verholpen.

Mocht u toch nogmaals een storing ervaren dan horen wij dat graag. U kunt dit dan telefonisch of via social media aan ons melden.

Jeanine
Caiway Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door mkencjp@kabelfoon.nl