Klacht: Internet valt met enige regelmaat uit

op 26 december 2017 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Om zeker van goed internet te zijn hebben wij, Koole, Harp 9, 2678HH De lier, een pluspakket gekozen.
De laatste tijd hebben met enige regelmaat, dus elke dag, dat internet weg valt. Dit is ongeveer half november begonnen.
Er is aan de installatie niets veranderd de afgelopen tijd.

Ik wil gewoon stabiel internet, met de snelheid die mij is verkocht.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Caiway

3 weken geleden - Geachte heer Koole, Bedankt voor het telefoongesprek dat we zojuist hebben gehad. Wij willen graag met u kijken hoe we deze problemen kunnen verhelpen. Wij willen u vragen om na te gaan of u ook bekabeld problemen ervaart en adviseren om een vast wifi kanaal in de router in te stellen. Via de app wifi analyzer kunt u zien welk kanaal het beste is in uw omgeving. Hoe het wifi kanaal in de router aangepast kan worden, kunt u hier vinden : https://www.caiway.nl/klantenservice/internet-en-wifi/wifi-router/tp-link/kanaal-wijzigen Het stappenplan kan iets afwijken gezien u over een ander model van dit merk router beschikt. Wij ontvangen graag een reactie van u als het wijzigen van het wifi kanaal is gelukt. Wij horen dan ook graag of u nog verbrekingen ervaart. Met vriendelijke groet, Jeanine Caiway Webcare Team

Bericht van Caiway

3 dagen geleden - Geachte heer Koole, Graag vernemen wij van u of het wijzigen van het WiFi kanaal is gelukt en of u nog verbrekingen ervaart. In afwachting van uw antwoord. Met vriendelijke groet, Alex Caiway Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door mkencjp@kabelfoon.nl