Klacht: Internet valt dagelijks weg/telefonie werkt geruime tijd niet

op 13 januari 2014 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Beste,

Sinds aantal maanden ben ik dagelijks bezig om ons modem te resetten om internet te kunnen krijgen. Telefoon hebben we al maanden niet. Tientallen telefoontjes aan jullie helpdesk waarbij een aantal keren een nieuw. Modem hebben opgeleverd helpen niets. Het nieuwe beloofde modem wordt niet geleverd. Vrijdag jl. Is hier een monteur geweest. Even werkte alles en vervolgens valt het modem keer op keer uit. Telefoon hebben we al helemaal niet.

U zult begrijpen. We zijn zeer ontevreden en zeggen bij deze ons abonnement op per eerstkomende mogelijkheid. Graag uw bevestiging per. Email hiervan. Twee jaar ellende met jullie service. De maat is meerdan vol. Slechte mond op mond reclame kunnen jullie van ons zeker verwachten.

Contract opzeggen + vergoeding van kosten om met jullie te bellen en het hebben van geen telefoon en een zeer slecht werkend internet

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door monier