Klacht: Internet te langzaam

op 07 mei 2016 over Caiway in de categorie Alles-in-1

we betalen voor 500mbit en krijgen 150mbit binnen

als we onze 500mbit binnen krijgen

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 07 mei 2016 om 17:50 geantwoord

Beste Stefan,

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de snelheid afwijjkt van het abonnement dat u bij ons heeft. Ik ga graag voor u na wat hiervan de oorzaak is.

Kunt u aangeven op welke manier u op 150mbit uitkomt? Is dit via een bekabelde of draadloze verbinding? Mocht dit draadloos zijn getest dan wil ik u vragen om ook een bekabelde test uit te voeren via speedtest.caiway.nl.

Ik zie daarnaast dat u gebruik maakt van een wifi router, mocht de snelheid via een kabel op de router niet behaald worden dan hoor ik graag welke snelheid u behaald bij het aansluiten van een kabel rechtstreeks op het modem (poort 1).

Wij zien graag de uitkomsten van de speedtests tegemoet.

Jeanine
Caiway Webcare Team

Heeft op 07 mei 2016 om 17:58 geantwoord

ik gebruik altijd bekabelde internet maar de laatste weken is ons internet gewoon niet snel meer en we dachten dat komt van zelf wel goed maar het begint nu wel vervelend te worden en met onze router is ook niets mis

Bericht van Caiway

8 maanden geleden - Excuses, ik heb de klacht als opgelost opgeslagen. Dat was niet de bedoeling! Ik kan hem helaas niet opnieuw openen maar je kunt op deze manier reageren. Je kunt ons ook via de e-mail bereiken op webcare@caiway.nl. Dat is wellicht nog makkelijker! Met vriendelijke groet, Jeanine Caiway Webcare Team

Bericht van Caiway

8 maanden geleden - Beste Stefan, Bedankt voor u reactie. Wij willen graag voor u nagaan wat er aan de hand is, daarvoor hebben we echter wel meer informatie nodig. Kunt u een bekabelde test rechtstreeks op het modem uitvoeren? Wij zien graag de uitslag van de betreffende test tegemoet. U kunt eventueel ook telefonisch contact opnemen met onze technische helpdesk. Wij zijn op werkdagen van 9 tot 21 bereikbaar op het nummer 088 - 2249111. Op zaterdag kunt u ons van 10.00 tot 16.00 bereiken. Met vriendelijke groet, Jeanine Caiway Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door stefanlucke